• Nou

Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conţine accesorii neincluse în pachetele standard. Unele specificaţii sau preţul, pot conţine mici inadvertenţe, pot fi modificate de către producator făra preaviz sau pot conine erori de operare. Ele pot fi modificate fra inştiinţare prealabilă şi nu constituie obligativitate contractuală. Promoțiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

Ulei motor Liqui Moly Top TEC 4200 5W30 - 5 litri

5LMTT5W30
260,00 lei
cu TVA
Pret valabil doar online
Vezi detalii

Uleiul de motor LIQUI MOLY de ultimă generație, din seria Longlife 3, este fabricat prin tehnologie de sinteză și se caracterizează printr-o viscozitate redusă. Acesta asigură o curățenie excepțională a motorului și oferă o rezervă de putere remarcabilă. Produsul respectă cele mai stricte cerințe ale producătorilor de autovehicule renumiți, reducând depunerile nedorite la motoarele pe benzină și Diesel, inclusiv cele cu injecție directă (FSI, TDI, Common-Rail). Menține consumul de ulei scăzut și contribuie la funcționarea eficientă a filtrului de particule Diesel (DPF), garantând o durată de viață maximă a acestuia. Uleiul oferă protecție îmbunătățită împotriva uzurii și este special conceput pentru vehiculele cu intervale lungi de schimbare a uleiului (WIV).

Comenzi si asistenta tehnica
Cantitate

COMANDĂ INSTANT Ulei motor Liqui Moly Top TEC 4200 5W30 - 5 litri

Ulei de motor universal LIQUI MOLY – Protecție și performanță de înaltă calitate pentru autovehicule Audi, BMW, Mercedes-Benz și VW

Descriere produs:

Uleiul de motor LIQUI MOLY de ultimă generație, din seria Longlife 3, este fabricat prin tehnologie de sinteză și se caracterizează printr-o viscozitate redusă. Acesta asigură o curățenie excepțională a motorului și oferă o rezervă de putere remarcabilă. Produsul respectă cele mai stricte cerințe ale producătorilor de autovehicule renumiți, reducând depunerile nedorite la motoarele pe benzină și Diesel, inclusiv cele cu injecție directă (FSI, TDI, Common-Rail). Menține consumul de ulei scăzut și contribuie la funcționarea eficientă a filtrului de particule Diesel (DPF), garantând o durată de viață maximă a acestuia. Uleiul oferă protecție îmbunătățită împotriva uzurii și este special conceput pentru vehiculele cu intervale lungi de schimbare a uleiului (WIV).


Proprietăți:

  • Testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
  • Reduce emisiile poluante
  • Asigură funcționarea lină a motorului
  • Contribuie la reducerea consumului de combustibil
  • Oferă lubrifiere instantanee după pornirea la rece
  • Prelungește durata de viață a motorului
  • Oferă rezistență excelentă la uzură
  • Menține presiunea optimă a uleiului în orice condiții de funcționare
  • Asigură curățenia remarcabilă a motorului
  • Oferă fiabilitate ridicată în ceea ce privește lubrifierea
  • Prezintă stabilitate optimă la îmbătrânire și la forfecare

Specificații și omologări:

  • ACEA: C3
  • API: SP
  • BMW Longlife-04
  • MB-Approval: 229.31, 229.51, 229.52
  • Opel OV 040 1547
  • Porsche: C30
  • VW: 504 00 / 507 00

LIQUI MOLY recomandă utilizarea acestui ulei și la vehiculele care respectă specificațiile:

  • ACEA: C2
  • BMW Longlife-01, Longlife-01 FE (până în 2018)
  • Fiat: 9.55535-S1, 9.55535-S3
  • VW: 500 00, 501 01, 502 00, 503 00, 503 01, 505 00, 505 01, 506 00, 506 01 (cu excepția motoarelor R5 și V10 TDI fabricate înainte de 06/2006)

Caracteristici tehnice:

  • Clasa SAE: 5W-30
  • Densitate la 15°C: 0,855 g/cm³
  • Vâscozitate la 40°C: 70 mm²/s
  • Vâscozitate la 100°C: 12.2 mm²/s
  • Indice de vâscozitate: 173
  • Punct de curgere: -42°C
  • Punct de aprindere: 230°C
  • Numărul total de bază: 11,1 mg KOH/g
  • Cenușă de sulfat: 0,85 g/100g

Domenii de utilizare:

Acest ulei este potrivit pentru motoarele pe benzină și Diesel care respectă standardele de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6, inclusiv pentru motoarele FSI, common rail și pompe duze. Este compatibil și cu vehiculele care folosesc combustibil CNG/GPL și cu vehiculele echipate cu filtru de particule diesel (DPF), chiar și dacă filtrul este recondiționat. Excepție: motoarele R5 și V10 TDI fabricate înainte de 06/2006. Uleiul este testat pentru utilizarea cu turbocompresoare și convertoare catalitice, oferind performanță optimă pentru tehnologiile motorizate de la Audi, BMW, Mercedes-Benz și VW Group.


Mod de utilizare:

Pentru a obține eficiență maximă și protecția filtrului de particule, se recomandă utilizarea uleiului în stare pură, fără amestecuri. În atelierele de service, reziduurile de ulei vechi nu trebuie să depășească 5% din volumul total.

Acest ulei este soluția ideală pentru protejarea motoarelor de ultimă generație, oferind performanță ridicată și durabilitate pe termen lung.

5LMTT5W30
Comentarii (0)
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Inregistreaza cont nou

Ai deja un cont?
Autentifica-te acum! sau Reseteaza parola