• Nou

Fotografiile prezentate au caracter informativ și pot conţine accesorii neincluse în pachetele standard. Unele specificaţii sau preţul, pot conţine mici inadvertenţe, pot fi modificate de către producator făra preaviz sau pot conine erori de operare. Ele pot fi modificate fra inştiinţare prealabilă şi nu constituie obligativitate contractuală. Promoțiile prezente în site sunt valabile în limita stocului.

Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W30 - 1 litru

1LMTT5W30
65,00 lei
cu TVA
Pret valabil doar online
Vezi detalii

Uleiul de motor LIQUI MOLY, de generație Longlife 3, este un ulei high-tech cu viscozitate redusă, fabricat prin tehnologie de sinteză. Acesta asigură o curățenie excepțională a motorului și o rezervă mare de putere, fiind testat conform celor mai stricte standarde impuse de producători renumiți de autovehicule. Uleiul reduce depunerile nedorite atât la motoarele pe benzină, cât și la cele Diesel cu injecție directă (FSI, TDI, Common-Rail etc.), menținând consumul de ulei la un nivel scăzut. De asemenea, susține funcționarea eficientă a filtrului de particule Diesel (DPF), asigurând o durată de viață maximă și o protecție îmbunătățită împotriva uzurii. Uleiul este ideal pentru autovehiculele cu intervale lungi de schimbare a uleiului (WIV etc.).

Comenzi si asistenta tehnica
Cantitate

COMANDĂ INSTANT Ulei motor Liqui Moly Top Tec 4200 5W30 - 1 litru

Ulei de motor universal LIQUI MOLY – Protecție și performanță de vârf pentru tehnologiile de la Audi, BMW, Mercedes-Benz și grupul VW

Descriere produs:

Uleiul de motor LIQUI MOLY, de generație Longlife 3, este un ulei high-tech cu viscozitate redusă, fabricat prin tehnologie de sinteză. Acesta asigură o curățenie excepțională a motorului și o rezervă mare de putere, fiind testat conform celor mai stricte standarde impuse de producători renumiți de autovehicule. Uleiul reduce depunerile nedorite atât la motoarele pe benzină, cât și la cele Diesel cu injecție directă (FSI, TDI, Common-Rail etc.), menținând consumul de ulei la un nivel scăzut. De asemenea, susține funcționarea eficientă a filtrului de particule Diesel (DPF), asigurând o durată de viață maximă și o protecție îmbunătățită împotriva uzurii. Uleiul este ideal pentru autovehiculele cu intervale lungi de schimbare a uleiului (WIV etc.).


Proprietăți:

  • Testat pentru turbocompresoare și convertoare catalitice
  • Reduce emisiile poluante
  • Asigură funcționarea lină a motorului
  • Reduce consumul de combustibil
  • Oferă lubrifiere instantanee la pornirea la rece
  • Contribuie la prelungirea duratei de viață a motorului
  • Oferă o rezistență excelentă la uzură
  • Menține presiunea optimă a uleiului în orice condiții de funcționare
  • Asigură curățenia remarcabilă a motorului
  • Fiabilitate ridicată în ceea ce privește lubrifierea
  • Stabilitate optimă la îmbătrânire și forfecare

Specificații și omologări:

  • ACEA: C3
  • API: SP
  • BMW Longlife-04
  • MB-Approval: 229.31, 229.51, 229.52
  • Opel OV 040 1547-D30 / G30
  • Porsche C30
  • VW: 504 00 / 507 00

LIQUI MOLY recomandă de asemenea folosirea acestui ulei la vehiculele cu următoarele specificații:

  • ACEA: C2
  • BMW Longlife-01, Longlife-01 FE (până în 2018)
  • Fiat: 9.55535-S1, 9.55535-S3
  • VW: 500 00, 501 01, 502 00, 503 00, 503 01, 505 00, 505 01, 506 00, 506 01 (excepție R5 și V10 TDI fabricate înainte de 06/2006)

Caracteristici tehnice:

  • Clasa SAE: 5W-30
  • Densitate la 15°C: 0,855 g/cm³
  • Vâscozitate la 40°C: 70 mm²/s
  • Vâscozitate la 100°C: 12.2 mm²/s
  • Vâscozitate la -35°C: < 60,000 mPas
  • Indice de vâscozitate: 173
  • Punct de curgere: -42°C
  • Punct de aprindere: 230°C
  • Cenușă de sulfat: 0,85 g/100g
  • Număr total de bază: 11,1 mg KOH/g

Domenii de utilizare:

Acest ulei este potrivit pentru motoarele pe benzină și Diesel conforme cu standardele de emisii Euro 4, Euro 5 și Euro 6, inclusiv pentru motoarele cu injecție directă, common rail și pompe duze. Este ideal și pentru vehiculele care funcționează cu CNG/GPL și pentru cele echipate cu filtru de particule Diesel (DPF), chiar și dacă acesta este recondiționat. Excepție fac motoarele R5 și V10 TDI fabricate înainte de 06/2006. Uleiul a fost testat pentru utilizare cu turbocompresoare și convertori catalitici, fiind potrivit pentru cele mai noi tehnologii motorizate de la Audi, BMW, Mercedes-Benz și grupul VW.


Mod de utilizare:

Pentru o eficiență maximă și protecția filtrului de particule Diesel, uleiul trebuie folosit neamestecat. În atelierele de service, resturile de ulei vechi din rezervor nu trebuie să depășească 5% din volumul total.

Acest ulei de motor LIQUI MOLY oferă protecție și performanță de top, ideal pentru vehiculele moderne care necesită intervale lungi între schimburile de ulei și funcționarea eficientă a motorului în orice condiții de utilizare.

1LMTT5W30
Comentarii (0)
Nu sunt opinii ale clientilor in acest moment.

Inregistreaza cont nou

Ai deja un cont?
Autentifica-te acum! sau Reseteaza parola